Hur ska jag glömma dig?

Sitter här och har efterlyst på i bakgrunden... vart en film med Linda ikväll men mkt mer än så har det inte blivit!
Går in i v12 om 3 dagar...fasen vad fort det går endå...och jag börjar tvivla mer och känna mig osäker osv...
vist det är ju helt normalt men det är inte så roligt... ibland kan man känna "nej jag klarar inte det här" även om man vet att man gör det... och det som skrämmer mig är att jag aldrig nånsin kommer få han jag älskar så det värker i mig...
att det är helt finito på den fronten...och jag vet inte hur jag ska gå vidare...av alla jag varit med så har jag aldrig haft så svårt och glömma en person som jag har med honom.. skulle kunna skriva att jag älskar han miljoner ggr...
och ibland kan jag önska att han hade sagt att det fanns en chans för oss för bara 3-4 månader sen...isf hade aldrig det här andra hänt heller... vist saker händer alltid av en anledning osv...men endå.... och jag ska inte säga att jag älskar det lilla livet i min mage för det gör ja...men ähh det är svårt att förklara!
om ni bläddrar ner nått inlägg så kan ni läsa om den underbara människa jag pratar om...
hur ska jag kunna sluta älska dig ? åhh jag bara gråter såfort jag tänker på det... (och man är ju ännu mer känslig nu)

Men jag önskar dig allt gott...att du hittar nån du kan vara lycklig med och allt sånt...
men jag kan endå inte sluta tänka på dig som att du är min älskling...även om det inte är så....
vill iaf att vi ska kunna surra ibland och vara vänner iaf...
du lär ju nog inte ens läsa det här....men om du gör det... JAG ÄLSKAR DIG!

jag måste lägga ut den här bilden bara....<3



*Puss Melinda*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0