Ca 3 månader...

sen jag skrev sist... hade nästan glömt bort bloggen haha...
Sitter och kikar på körslaget och håller tummarna för Team Ola, och dom vann :D ;) haha!
har så förbannat tråkigt och har haft det hela kvällen,
får pengar om några dagar då ska jag åka och köpa ny jacka och kanske kanske inhandla ett par skor;)
jaha...mer då? är bara ca 1½månad kvar sen är det 2010..kan inte förstå att det snart är 10 år sen man var 13,
käns som igår, nästan skrämmande vad tiden går fort...ja menar 7-8 år är jag 30;O det är fasen sjukt..
de är närmare till 30 än när man var 13.. de är fan sjukt..och kolla hur fort dom sista 9 åren gått,
sjuuukt jävla fort, hua! haha nej nu ska jag sluta med åldersnojjan här haha ;p
Ja... vad har jag mer och säga?
har väldigt mkt på mitt huvud med tankar och funderingar men de vill jag helst hålla för mig själv..
endel vet om de och det räcker :) hehe...
nej men nu ska jag sluta babbla massa strunt och snart gå en sväng med Erics vovve i regnet...

Ni får två av mina favvo låtar som avslut




Puss och hej /melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0