Fredag!

Ja då var det fredag igen.. veckorna går så sjukt fort!
Har tvättat,städat lite osv och nu ska jag snart duscha :)
Tänkte först dricka ikväll..men tror jag skippar det faktiskt.. är inte alls sugen på det,
allt kan väl ändras men ähh får se hur det blir helt enkelt:P
Har 2 vin flaskor..men spar de nog till nästa helg;)
hmm.. jag vet inte om jag har så mkt mer och säga just nu?
joo min bubbis har blivit sååå myssjuk heela tiden.. han ska ligga i mitt knä vart jag än är haha..
go rumpan min:D och kommer han inte upp i knät om jag sitter konstigt eller nått så sitter han nedanför mig och kollar på mig som att ja måste låta han hoppa upp, ååh jag älskar han såå mkt, min lill bäbis :D
ja de var väl de..haha :P

slänger upp en låt oxå:)



Pusss och hej/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0