Söndag!

Ja då var denna vecka snart slut oxå.. och min pappa fyller år idag, Grattis:)<3
Har ju varit en lugn helg som sagt... drack nån öl i fredags bara men tog de lungt,
sen igår vart det film... Kom hem runt 15 idag... sov ju även hos Mr X ;) hmm vem kan det vara tro?
haha jag tror nog dom flesta vet det haha...
Blir bara tvmys ikväll.. är ju Gossip girl:D sen är det säkert nå mer bra...
och snart får jag ju äntligen pengar så jag kan köpa ny jacka osv.. äntligen..har fan haft samma jacka i 4-5 år,
om inte mer haha.. men så är det om man är fattig;)
ja.. har jag nå mer och säga tro?
det får räcka för nu... ska försöka börja uppdatera mer här oxå haha.. blir lite väl sällan:P

Men här får ni dagens låt :)


Pusss och hej / Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0