Måndag!

Kom nyss hem och ska börja med maten, igår runt 20 åkte jag till Robin... åt lite gotta och såg film, vi vaknade 7 av att klockan ringde men det var mysigare och kramas så jag tog en liten sovmorgon haha ibland får man det:)
Cissi hämtade upp mig efter 11 och vi åkte till skolan...
Ikväll blir det bara lugnt, slänga min söta rumpa i soffan och glo på film eller så...
Och på torsdag får man äntligen pengar oxå... då har jag och Robin planerat att ta en bio och vinkväll,
kommer bli hur mysigt som helst^^
haha och ni förstår inte hur mycket jag längtar efter mitt älskade viiin, mina kära 3 apor,
med risk för att låta som en alkis... men fan det börjar rycka i sprit tarmen ;D
Nej nu ska jag sätta igång med maten, blir ris,sötsur sås och nuggets :D



Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0