Påsklov!

Kom precis hem, varit på skolan hela dagen och jag och Cissi har sökt till höst terminen nu oxå:)
Ska snart tvätta håret och städa lite och senare ska jag till Markus och spendera kvällen där.. spöa han i rockband ska jag göra ;) haha!
Har som rubriken säger påsklov nu oxå, eller egentligen går vi imorn men har så himla mkt och göra så jag tar ledigt, ska in på stan innan 12 hade jag tänkt och handla lite, gå på bolaget och så.. sen hem och färga håret och duscha och göra mig klar för kl 18 ska jag och Robin på bio och efter det blir det hem hit och dricka vin, så det blir nog en super mysig kväll^^
Nej nu ska jag göra mig ett ryck, men vi hörs kanske senare!

Puss/ Melinda

Kommentarer
Postat av: Cicci

Wiiieee!! Längtar tills hösten redan! Det kommer gå kalas för oss :D

2011-04-26 @ 17:32:30
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0