Tv!

Ja idag har jag varit på skolan och sen for jag till Clas Ohlson för att handla antennkabel och sån där förgrenings grej, så äntligen kan jag titta på tv i både sov och vardagsrummet^^
Data sladden räckte ju dit in oxå så nu kan jag koppla datorn till båda rummen och ljudet är fixat oxå...
kan man äntligen börja sova i sängen ;) haha... är ju så van att se på tv innan jag ska sova så sover alltid i soffan!
Vad händer mer idag då? inte mkt alls tippar jag på...
Vill bara att pengarna ska rulla in och vara ledig så jag och Robin kan ta våran viiinkväll haha.. mums på vin, ja på han oxå då ;D
Nej nu ska jag greja på lite... men hörs kanske senare!


slänger in en bild från förra sommaren på mig och mina pinglor :D

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0