Birsta

Klev upp runt 8 imorse och fikade, duschade och sådär... sen for jag in på skolan till 10 men var mest bara lite surr med svenska läraren sen efter 11 fick vi lunch så då följde jag med Cissi till birsta och strosade runt..
köpte mig 2 par nya tjockare strumpbyxor och sen vart det nödvändigheter på Ö&B som kattsand,bodylotion och tandborste, köpte en åt Robin oxå haha så han har en här jämt, tänker på allt jag ;D
Sen vart det willys och handla lite och sen körde hon hem mig... så har haft en trevlig dag med :)
har sån jävla mensvärk oxå... fy fan men tacka fan så är det ju slut snart!
Nu ska jag renskriva en grej på svenskan och skicka in sen vet jag inte...dö här hemma haha...
Imorn ska jag iaf till älskling efter skolan ;*

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0