Britney Spears....

Sitter och väntar på att få tvätta ur hårfärgen och klickar runt...
Var på skolan igår, sen åkte jag och tatuerade mig, min första tatuering till och med :D
Den är såklart inspererad av Britney Spears och för mig betyder den att man att alltid ska fortsätta kämpa och aldrig ge upp... är iaf såååå nöjd :D
Sen åkte jag hem och bytte om och sådär och runt 17 for jag och Robin ner på stan och kikade runt...
han fick en tidig födelsedagspresent oxå.. ni skulle sätt vad lycklig han blev när han fick välja vilket spel han ville inne på gamestop haha sötnosen min... vart till och med 2 stycken ;D
Efter det åkte vi hem till honom och jag åt middag medans han duschade och sen vandrade vi till willys en sväng och sen hem och kika på tv och sådär... vi båda somnade rätt tidigt och han for till jobbet runt halv 7 imorse och jag for till skolan runt 8 :) sen har jag bara varit där och nu som sagt ska jag snart duscha och tvätta ur hårfärgen!

Här får ni en bild på min tatuering ( och ja jag vet att det ska vara Than istället för then, men jag personligen tycker det ser bättre ut med E istället för A därför valde jag det, för mig kvittar det :) )



Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0