Du är så vacker...

Igår kom Robin runt 19, vi kikade på Ghost Adventures, gick och köpte pizza runt 21 och sen fortsatte vi och kikade.. gick igenom hela säsong 1 och 2 :P är ifs "bara" 16 avsnitt men det tog ju sin tid ändå haha..
hade riktigt mysigt iaf.. gick och la oss i sängen och kikade och bara myste ännu mer runt 2-3 kanske? Men han somnade runt 6 och jag somnade inte förrän runt 8 imorse :P klev iaf upp runt 12 och kokade kaffe och sådär...
älskar verkligen och vara med min älskling... har alltid så förbannat mysigt och roligt med honom...
och ibland får jag dom här stunderna när man tittar på honom och verkligen " fyyy fan vad vacker han är och han är verkligen här med mig" även om man alltid tycker det/vet det så kommer det sådär extra ibland haha.. töntigt det lät, men han är min min min snygging och jag älskar honom ♥ :D iaf så for han nyss hem och jag ska ta mig något att äta... sen blir det tv och man lär somna rätt tidigt tippar jag på :P
Hörs kanske sen..


♥ Fiinaste ♥

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0