Film...

Sitter och dricker en kopp kaffe och kikar runt, kom hem för en stund sen...
For till Robin igår runt 21 och kikade på Bad Teacher som var helt okej, trodde dock att den skulle vara bättre...
ja det var väl det och mys som vanligt... vi somnade väl runt 2 eller så?
Vaknade runt 11... fikade liite och sen runt 13 for vi ner på stan för han skulle åka till Hsand och kika på knät sitt..
Måste även säga hur mkt jag älskar min pappa, han kom hit med massa mat igår och fyllde på mitt busskort.. så nu slipper jag svälta :P tusen tack för det <3
Kanske man ska städa eller så? försöka fördriva tiden med någonting, aa får bli nått sånt!
Hörs kanske sen...


Älskar min Robin oxå...(och bubbas såklart)
Efter lite prat idag så kan jag nog numera officiellt kalla honom
min pojkvän <3 ;)

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0