Finskt...

Har städat och greja på idag... åt middag runt 16 och strax efter det kom Mamma och Niclas förbi på en kopp kaffe och hade med sig massa gotta från Finland som korv,bröd,dricka och så... dom har ju varit hos mormor och morfar i veckan och åker ändå förbi här på hemvägen, dom bilar ju :P så tusen tack för det.. och lite pengar fick jag oxå :)
Ska nog åka ner dit runt löningshelgen den här månaden, får se om jag får med mig Robin oxå.. men det verkar som det, han måste ju träffa dom någon gång så :)
Nu ska jag iaf se på Ghost Adventures och slappa i soffan, blir inte mkt mer ikväll... sen imorn är det fredag, får se vad man hittar på... ska ju vara med min älskling i helgen iaf men mer än så vet jag inte!?


random bild från finland i närheten av mormor och morfar,
ja Sassi är ju mitt efternamn men det vet ju dom flesta :P


Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0