Hemma...

God morgon!
Åkte ju till Robin i tisdags och kikade på Grave Encounters och Seconds Apart och båda var faktiskt helt okej :)
Somnade väl runt 2 kanske? och vaknade vid 11!? låg och glodde på tv och sådär.. sen åt jag middag där och det vart så jag stannade där kvällen/natten igen... alltid underbart och vara med min älskling
Imorse vaknade vi runt 6 och jag for hem när han for till jobbet, bubbas har ju varit ensam sen jag for så det är väl runt 36!? timmar och det märks... han pratar, pratar och pratar men konstigt nog hade han mat kvar :P
Får se om jag sover en stund till eller hur det blir... ska väl kanske in till skolan senare och registrera mig.. och sen ikväll skulle jag väl sätta in löshår på Tessa :)
Men ska kika på tv nu och ta en till kopp kaffe så vi hörs kanske senare!



Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0