Mys fredag!

Gick upp till Ida igår och åt mat som sagt, vart kött, hemmagjord potatissallad och sådär.. ett glas vin på det..super gott :)
Sen runt 20 gick jag och mötte upp Robin vid ica och köpte lite gotta som vanligt.. sen myste vi ner oss i sängen och kikade på Ghost adventures i några timmar... myspys till tusen ;* min underbara älskling!
Vaknade runt 11 idag och klev upp, drack kaffe och sådär... sen runt 14 for han...
Jag ska väl duscha och greja på... sen ska jag upp till Ida och bli bjuden på mat igen... kanske ta nått glas vin.. hehe får se om vi bara sitter där eller om vi kanske åker till stan en sväng^^
Men nu ska jag greja på.... hörs kanske sen!

Puss/ Melinda

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är så synd att du är blind.

för hela världen vet vilken skitstövel han är.

2011-08-14 @ 01:27:16
Postat av: Melinda

Man kan stå för vem man är!^^

Ja jag vet oxå hur han varit... har känt honom i ca 6 år nu... inte för att du har med det att göra men jag är villig och ge folk en chans att man kan förändras, och blir det nå skit ja men då blir det så.. är bara han och jag som vet exakt allting som hänt/händer mellan oss två och så är det! :)

2011-08-14 @ 20:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0