Riktigt trött...

For till Robin igår runt 19 och vi gjorde väl det vi brukar, handlade lite gotta och kikade på tv och sådär... myskväll som alltid ;D Imorse när han skulle fara så var jag så sjukt trött och visste fan knappt vad jag surrade om :P
Cissi var så snäll och hämtade mig på OK och sen har vi varit på skolan... hade socialpsykiatri idag och kikade på en film om gamla mentalsjukhuset på sidsjön och surrade om en massa intressanta saker... tror den kursen kommer bli riktigt rolig faktiskt :)
Idag då? ja jag ska tvätta kl 18 iaf.. sen blir jag bara hemma..
Imorn ska jag och älskling på bio iaf och ska ju även sova där efter :) ♥
Nej nu orkar jag inte skriva nå mer... vet att det är riktigt dåligt med bilder.. skit tråkigt i know, men ska bli bättre med det :)

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0