Sista dagen

På sommarlovet, Jajemen imorn börjar skolan igen... känns både roligt och små jobbigt på samma gång, ska bli skönt och få nått att göra igen men nu är man ju van och sova till minst 9 varje dag så är väl mest det som blir jobbigt första veckorna... men får ju även pengar imorn så det är sköönt :)
Igår kom ju som sagt Robin hit, såg på The walking dead och Green street hooligans och myste bara, somnade runt 4 kanske? sen vaknade vi vid 12 och drack kaffe och sådär... ner och köpte pizza och såg på Dead Silence,
han for nyss hem och jag ska väl göra mig någon middag...
Imorn efter skolan och allting så ska jag göra en sak... vad berättar jag inte förrän efter...
sen när älskling slutar jobbet så ska vi nog gå på stan en sväng.. sen följer jag väl nog med han hem efter det :)
Nu ska jag leta fram någon mat och kasta mig i soffan.


Imorn börjar det igen :D

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0