Spontan utgång....

Åkte ju till Robin i torsdags runt 19, sen jävlades hans dator och sådär så vi tog 23 bussen hit... kikade på Ghost Adventures men min sötnos somnade ju rätt fort... sen i fredags gick vi och köpte pizza kikade lite mer på det och myste bara.. han for hem runt 17 och strax efter det frågar Frida om jag inte vill följa med ut på memento när allting ändå skulle vara gratis... så Ida nappade hon oxå så vi gjorde oss klar och åkte på förfest i stan innan vi traskade ner på krogen... min älskling, Bork, Mats och alla dök upp efter ett tag oxå...och som vanligt skulle han sjunga Britney för mig på kareoken, haha sötnos ;* fick höra ett "jag älskar Melinda" oxå ur högtalarna , underbara jävel :D <3 men runt 1 vart det som det vart haha så jag tog med min babe hem.. eller ja hem till honom :P vi vaknade iaf rätt sent idag och har bara myst och ätit mat och sådär... kom hem för en timme sen och ska väl bara dö i soffan... är iaf inte bakis längre så det är ju skönt :)
vet att det varit dåligt med bilder sista tiden men det kommer :)


Du gör mig lycklig ♥

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0