Träna!?

Tjosan trosan... sitter här, dricker vatten och har nyss gjort lite armhävningar och sådär.. japp ni läste rätt haha... jag av alla människor, men lite måste man träna och få iväg mig till ett gym är nästan omöjligt, så jag kör på hemma med det enklaste ;D jaa magen börjar kurra oxå, ska värma på mat runt 16...blir fiskbullar och potatis från igår :)
Vill att mamma och Niclas ska åka hem från Finland snart... bad hon ju köpa med sig lite finsk korv, bröd osv... ååååh vad gott och jag längtar ihjäl mig haha ett år sen jag åt det sist ungefär, inte okeeej :P
Då ska Robin få smaka på riktig maat ;) måste ju vara en duktig flickvän och laga mat åt honom haha ;D
ähh nu känns det bara som jag babblar strunt, vi hörs kanske sen!


Min bääbis ♥

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0