Vikt och pengar!

Känner att jag måste skriva av mig lite och vara lite "deppig" idag... så den som orkar läsa får väl det då :P

Har rasat i vikt så sjukt mkt senaste tiden... väger bara 51 kg... det är ingenting.. vill inte vara så äckligt smal som jag är.. det är inte snyggt... är trots allt runt 172 lång så underviktig är jag ju... vill gå upp och måste gå upp minst 7-8 kg... helst 10+ så man kommer upp till 60-65 kg, fy fan hela jag bara försvinner... har dock jävligt svårt att gå upp i vikt och jävligt lätt för att rasa... bara jag äter dåligt i 1-2 veckor så säger det bara poff så har jag tappat kilon... har lite mig själv och skylla oxå såklart eftersom jag äter jävligt dåligt och inte regelbundet... men senaste 2-3 månaderna har jag haft riktigt dåligt med pengar... så har knappt råd, som nu har jag inte en krona... och då menar jag verkligen inte en krona... ligger till och med minus på kontot... så är ju inte så konstigt att det blir som det blir... men jag mår så dåligt över och se hur smal jag blivit och hur jag bara försvinner... vill inte titta på mig själv för jag har blivit så äckligt smal... och sen har man ingen energi heller... är så trött och känner mig livlös, vill bara sova hela tiden... det är inte okej... får pengar om lite mer än 2 veckor... (hur fasen ska det gå?) men iaf, dåå jävlar blir det ändring... då ska jag börja tänka riktigt på vad jag äter och börja äta regelbundet, minst 4-5 ggr om dagen... med mellanmål och sånt alltså...
Det här går inte, jag ser varenda jävla ben på kroppen... armar och ben är som nå jävla pinnar...
det är så jävla fult... och nu pratar jag om mig själv och vad jag tycker... är 10 ggr finare med kurvor och att det finns lite att ta i... men det är min åsikt!
Äh kände att jag ville skriva av mig lite bara.. bortsätt från vikten och pengarna så är väl allt bra iaf..
skolan börjar ju snart igen (så man får ett liv) och jag har min älskling som jag älskar så himla mkt...
Nu ska jag dö i soffan och se på Ghost Adventures, tragiskt nog då det är sjukt fint väder... men men!


Typ sådär känner jag mig, om inte smalare (jag vet att det inte är så men så ser jag det)


haha skit ful bild.. men vill ha tillbaka vikten/kroppen jag hade där... 6 år sen och 12 kg tyngre = 63 kg

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0