Väntar....

Slänger in ett inlägg till medans jag väntar på Daniel, vi ska gå ner på affären en sväng.
Sen runt 19 ska jag åka till Robin så det blir en till myskväll/natt med min älskling :)

Är bara någon dag till i skolan oxå sen är det jullov, tråkigt på ett sätt... vill egentligen hoppa över både jul och nyår... tycker det är så överskattat och blir tråkigare och tråkigare... haha vilken optimist man är ;)
Får hoppas jag och Cissi kommer in på omvårdnad i januari... svaren kommer nu i december någon gång...
annar vet jag inte hur vi ska göra... men det går nog bra :)
Och vem kommer inte till sundsvall i februari? Joo E-type!!!!! :D hur jävla roligt lär inte det bli? ^^

Ähh ska sluta babbla nu och ta mig en cigg innan vi ska röra på oss...



Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0