You are so beautiful....

Tjosan! Igår sprang jag på birsta och inhandlade lite nya saker...sen hem och gjorde sig klar och sen drog jag och Linda till Fredrik... drack lite och sen for vi in till Memento... hade faktiskt roligt som fan, sprang på Robin där inne runt 2-3? så följde med honom och nåra fler hem till Figge:) sen runt 5 tog vi taxi hem till korsta och ja jag vet inte riktigt när vi somnade haha... for iaf hem efter 14 och duschade osv... sen for jag till pappa och käkade smörgåstårta... muuuuums :D och nu är jag bara hemma och tar de lugnt, trött som fan idag haha!
Imorn är det söndag och ännu en vecka som gått...
vet inte vad jag ska göra, tror jag ska till Robin som det ser ut nu:)
hm.. ja det får vara allt för nu:)

Pusss Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0