Dag vild!

Igår så åkte jag ju som sagt till Robin, han spelade lite och jag låg och läste... haha inte så sociala kanske men man måste inte alltid vara det, mysigt och vara med varandra ändå :) Vi vaknade iaf runt 10 och åkte ner till stan runt 11.. jag gick och solade och han gick på jobbet... sen åkte jag hem och nu sitter jag bara här :P
Ska nog inte göra nått speciellt ikväll, spar mig till onsdag då jag ska på gatufesten med brudarna :)
Imorn ska jag väl till Robin igen som det ser ut :)
och jag har inte alls lördag idag, känns som söndag eller måndag... på ett sätt vill jag att skolan ska börja igen :P
aja vi hörs sen!

Puss/ Melinda

Kommentarer
Postat av: Cicci

Yeeey! Längtar till onsdag :D

2011-07-02 @ 19:48:22
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: Melinda

Jag meeed :D då ska vi ha rooligt min lilla pingla :D

2011-07-02 @ 22:17:21
URL: http://distantmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0