Jätte Trevligt!

Hade jätte trevligt hos Cissi igår, var bara hon, jag, Ida, Karro och Frida :) men en kille som vi hade engelska med gick förbi så vi tvingade in honom en stund :D
Runt 21.30 ville jag och Ida ner på stan men dom andra skulle dra ner senare så vi gick ner... träffade lite folk man kände men vart så jävla less på allt folk så jag åkte hem med Robin runt 23 :P kände att jag myser hellre med honom än trängs på stan^^
Kom hem för en stund sen och ska tvätta nu kl 14, duscha osv och senare ska jag väl till honom igen ;* ^^
vet inte alls vad vi ska göra men det visar sig väl!
Bilder från igår orkar jag inte lägga in nu, dom får ni imorn eller så^^
Kan slänga upp 3 stycken som finns på datorn redan.. 2 på lilla mig och fjortisbilderna är ju ett måste ;D



Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0