Love you!

Igår gick jag upp till Ida runt 18 och surrade lite skit, sen gick jag ner på ica till 19.30 ungefär och mötte Robin, handlade lite gotta och gick hem hit och kikade på film och myste.... han somnade väl runt 3 och jag låg och glodde på någon film på 4an till 5 någon gång.. så båda mina killar sov dom haha ;*
Även att det hände en så klockren grej igår...hahaha men ja det är lite för intimt och gå in på kanske ;P men haha roligt var det ;) vi vaknade iaf runt 11... fast jag somnade om en stund till och vaknade igen efter 13 i armarna på mitt hjärta, hur underbart är inte det? och han börjar pussa på en.. finns inge bättre <3
Han åkte iaf hem för typ en halv timme sen och jag ska värma på lite mat...
blir nog inte så mkt ikväll heller... kika på tv eller så :)

Haha mina killar sov så sött igår så ;) hehe var bara tvungen ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0