Min Helg....

Runt 18 i fredags kom Fredrik och Claes och hämtade mig, vi for ut till huset och kikade runt...lite små läskigt var det faktiskt när det blev mörkt, och huset är ju ändå från slutet av 1800 talet om jag inte minns fel? och precis ovanför där vi satt var ju vinden.. där någon hängt sig, haha usch där går jag inte upp igen!
Men vi kikade på film och sådär och runt 2-3 somnade jag väl :)
Vi vaknade runt 11 och vid 12 var jag hemma... duschade och så och runt 19 for jag till Robin och väckte honom, vi skulle först gått på bio men vi gick på willys och hem till Peter en sväng innan vi tog bussen till mig runt 22 :)
kikade på film myste och ja.. hade det underbart helt enkelt, idag vaknade vi runt 11... gick ner på ica och handlade kaffe sen gick vi och handlade en pizza och hem hit.. myste ännu mer och kikade på tv och så och han for hem nyss.. ska inte göra mkt alls.. bara kika på tv och sådär...
Hörs kanske sen!

Men här får ni lite bilder från i fredags...
och denna söta bild på min älskling och ja.. vi gillar absolut inte pizza ;D haha... i love you <3



Fanns några uppstoppade djur ;P och i den soffan och fotöljen skulle vi 3 sova haha...







Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0