Min Kärlek...

For som sagt med Fredrik på bolaget igår.. sen åkte vi och plockade upp Robin och vidare till Korsta för Fredrik skulle handla mat... han släppte av oss vid Apolo, vi köpte mat och gick hem hit... kikade på film och sådär..sen drack vi vin och spelade kort haha... hade iaf super trevligt som vanligt <3
Han somnade iaf runt 2 och jag åt lite och sådär innan jag la mig... klev upp runt 12 och väckte min sötnos som var bakis haha..slapp ju det jag tack och lov... han for hem runt 14 och nu håller jag på att tvätta...
Vet inte alls vad jag ska göra resten av dagen... lär nog inte bli så mkt...
Skriver kanske mer sen...


Bubbas skulle prompt ha Robins tröja^^ haha och sitta på räcket som han inte får ;)



Gammal bild på min lilla älskling^^
I love you ♥

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0