Pusss!

Nämen hallåååå!
Robin kom runt 19 igår... vi gick ner på ica och handlade lite, gick på pizzan och sådär... sen hem hit och runt 21 följde vi med Fredrik ut till huset... gick runt och kikade lite och sådär.. var väl där ungefär 2 timmar...
sen körde han hem oss och vi kikade på film och myste en massa... som vanligt ;P
Gick och la oss runt 1-2 någon gång och kikade på Julias ögon eller vad den hette... helt okej film faktiskt :)
Klev upp runt 12 och drack kaffe och sådär... myste till det oxå, haha ;) och han for nyss...
Själv ska jag ta mig en till kopp kaffe och ducha och sådär.. sen måste jag ner och köpa cigg...
Får se vad resten av dagen innehåller...


Min snygging i vintras <3

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0