Skooor!

For på stan igår och handlade lite... sen efter det for jag till Robin och åt lite mat och sådär.. vi gick ner på willys och handlade lite gotta, kikade på tv och sådär.. gick även och köpte pizza runt 21 och sen vart det film och massa mys :) <3 vaknade runt 9 imorse och gick till VC för han skulle kolla upp knät sitt.. efter det gick vi hem och åt frukost och sådär.. sen for han på jobbet och jag for hem... hämtade ut mina skor jag beställde förra veckan.. IM IN LOVE,
dom är ännu snyggare i verkligheten enligt mig och det var rea på det oxå... im happy :D
Ikväll blir det inte många knop, bara vara hemma och ta det lugnt...

Mina nya älsklingar <3 :D


Ett roligt uttalande från en bok som fanns på willys som vi hittade oxå ;D haha


Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0