Tre Apor!

Hade super trevligt igår, mötte upp Robin vid ica runt 16 och handlade lite... sen gick vi hem hit och kikade på film och sådär... sen vart det lite vin oxå... men vart inge full alls ja haha.. men det vart dock min babe ;P
Somnade runt 5 någon gång... hade iaf super mysigt :)
Vaknade runt 13 idag.. jag gick ner till Johan (Daniels pappa) och hämtade hem lite kaffe... gjorde toast och sådär..han for iaf hem för ett tag sen och jag sitter här och lyssnar på Susperia har inte lyssnat på den låten på evigheter... den är ju såå bra.. haha därifrån namnet på bloggen kom oxå :P
aja.. nu babblar jag bara på... men vi hörs kanske senare!

smyg knäppning ;)


bubbas i fredags <3

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0