Uppe med tuppen!

Åkte till Robin runt 21 igår, haha min lilla fyllskalle var så söt så man ville äta upp han..dock somnade han kl 22 och bökade runt och höll på så jag kunde inte somna förrän vid 1 :P sen klev jag upp med honom runt halv 6 och for ner till stan... när han for på jobbet så gick jag och solade och kom hem för en stund sen.. funderar på om man ska sova en stund till? ska ju ändå dricka idag... får se hur länge man pallar... min babe ville ju att jag skule komma dit och sova oxå... men beror väl på hur sent man blir ute, kommer ju en dag imorgon oxå^^
Nej men nu ska jag antingen sova eller ja.. jag vet inte... haha vi hörs sen!

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0