Wtf!?

Måste skriva en sak även fast jag skrev nyss, haha...

Filmade lite igår i huset, för vaknade lite före Fredrik och Claes så dom sov fortfarande, och mot slutet av filmen (står vid trappen där korten är) hör man någonting, inte bankande men det låter som det är någon/någonting där.. det värsta är att det hörde jag NU, hörde ingenting när jag väl stog där och filmade..då hade jag reagerat på det och blivit rädd... i know myself ;P så ja? vad fan, haha vart så chockad.. och naturligtvis slår jag av strax efter... så jävla typiskt!
Men lite roligt var det... och frågan är vad det var som lät?
Ska nog göra ett inlägg någon dag som handlar om "spöken" , tror ju på sådant och har varit med om en del...
så det dyker väl upp ett sånt när jag har orken och skriva om det.. lär nog bli lite att skriva så...


Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0