Äta!

Vaknade hos Robin runt 10... sen kom mamma och Niclas och hämtade mig runt 11, vi åkte ner på stan och gick på O'learys och åt lunch, hur gott som helst... grillbiff,klyftpotatis och tsatsiki... sen fick jag lite pengar och det behövdes verkligen, tusen tack<3 sen tog jag bussen hem och nu har jag nyss varit ner och solat och varit på ica...
ska äta strax, göra rent i kattlådan osv... sen duscha och efter det ska jag upp till Linda som ska ha lite partaj för att hon fyllde år i onsdags, men jag blir nykter som det ser ut :)
Men vi hörs kanske senare... slänger upp nån bild på maten idag, bubbas och dom enda "outfit" bilderna jag fick sen förra helgen haha inte dom bästa men ;P



Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0