Buss!

Sitter här och lyssnar på Britney och fördriver tiden... efter många om och men fick jag tag på Robin så ska åka dit med 22.15 bussen :) känner att jag inte pallar vara hemma just nu, blir fan deppig, så då var min sötnos så snäll och sa att jag fick komma dit ;*
Sov förut, från 13 till 17 ungefär... skönt som fasen var det, förstår inte varför man är så jävla trött... eller ja som jag skrev förut så kan det vara maten...men såg att det är fler som är trött hela tiden så kanske är nå annat oxå?

Har även funderat på en sak ett tag... vad är det med alla britter? ja menar alla jävla program om problem och bla bla är oftast om britter.. haha England verkar ha en stoooor del konstiga folk... så fort de är konstiga dokumentärer så är det därifrån, man tycker att det borde vara mkt mer USA eller så men nej.. alltid dessa britter haha jag förstår inte! haha aja det är vad jag tycker iaf ;P

Nej nu ska jag hitta på nå annat och göra och klä på mig innan jag ska fara :)

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0