Dåligt väder!

Igår runt 21 kom Robin hit, vi köpte pizza och gick hit och kikade på tv och hade myskväll bara, ifs somnade han rätt tidigt där ett tag osså skulle jag väcka han, haha det lät ungefär såhär :

Jag: (pussar han på kinden) är du vaken hjärtat?
Han: mummlade nånting
Jag: haha vad säger du?
Han: Ja den funkar skit braa...
Jag: haha vad pratar du om?
Han: Men biiiilen
Jag: haha bilen? nu babblar du i sömnen
Han: Nej men strunt samma...
Jag: haha det där var dagens, vad sööt du är!

haha han är så söt gubben min ;D nåja, vi somnade iaf inte förrän 5 imorse så är lite trött... och stackaren har precis åkt till jobbet, hehe ;*
Är ju världens dåligaste väder, började ju åska redan inatt, och imorse... och nu regnar det som bara den...
måste ju på affären oxå... vill inte :|
Får se vad resten av dagen har att erbjuda!
Här får ni iaf bilderna sen i fredags hos Tessa :)





Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0