Donken!

Klev upp runt 11 idag och fikade och så... sen runt 14 kom Daniel hit bakis och jävlig haha.. han kom även och plinga på min dörr som en tok kl 5 imorse, snacka om att jag vart arg, slängde upp dörren och frågade om han var dum i huvudet haha, nåja... vi gick upp till Marina (hans mamma) som även ska fixa mina naglar, fick det av henne i födelsedagspresent, hur snällt som helst :) hon körde oss till Henke och sen till Matilda för att hämta hans bil,
efter det drog vi på El giganten och sen bjöd Daniel mig på donken, mumma :)
Har duschat och sådär för ett tag sen och Robin ska väl komma hit, mysigt värre ;* ^^
Har inte orkat lagt in korten än.. men det kommer :)
Hörs sen eller imorn...


Vill ha Oktober nuuuuu! <3

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0