Hos Robin!

Åkte ju som sagt till Robin igår kväll...kikade på film och så...sen vart vi väckt av hans mormor runt 9 imorse...men vi somnade till en stund igen senare... hans mamma och bröder kom hit och runt 16 åt vi middag, ris och kycklinggryta super gott :) sen somnade jag till en stund igen medans Robin och Kevin spelade... dom for nyss för Robin skulle följa med Mats och hämta nå kläder hos pappa och tanken var att jag skulle åka hem men då ringde min kära mamma nyss och kollade om vi skulle käka lunch på stan imorn (hon och Niclas kom upp idag och hälsar på ,dom bor ju neröver) så frågade hjärtat om jag fick sova här inatt oxå så det blir närmare till stan imorn och så... och det var ju inga problem, så nu sitter jag här...får väl se när han kommer hem igen :)
Hade ju varit skönt med en dusch... kanske kan ta en senare, får se vad han säger ^^
Läste förövrigt ut Marilyn Mansons bok idag igen... lånade ju ut den till en kompis för ganska länge sen så kände att jag glömt rätt mkt... och den är ju som jag kom ihåg helt fantastisk, den borde alla läsa.. fans eller inte!
Nej nu ska jag hitta på nå annat tills sötnosen kommer hem...


LÄS!

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0