Imorgon smäller det!

Kom nyss hem, syster kom hit i lördags eftermiddag och vi gick ner till Claes och satt och surrade skit med lite folk..runt 12 kom vi hem och gick och la oss efter 1 någon gång... sen igår så åt vi middag på apolo och sen runt 19 for jag till Robin och kikade på tv, myste och åt massa gotta:) vaknade någorlunda tid idag och tog oss en sväng ner på stan och sen hem till honom igen och kikade på mer tv och åt och så...min sötnos <3
Nu tänkte jag ringa mamma och påminna henne om imorn då Britney bijetterna släpps... måste måste måste få en,
annars kommer mitt lilla liv gå under :P >_<
Men ja får se om jag skriver mer sen annars hörs vi imorn!
Haha måste slänga upp kort på mig och Micke sen i lördags när vi roade oss lite ;D




Puss/ Melinda

Kommentarer
Postat av: Cicci

Snyggt hästhuve :p Jag skratta så det nästan kom lite kiss i brallan :p hahahha

2011-06-07 @ 11:33:08
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: melinda

haha ja eller hur... då ska du se filmen!

skrattade så jag höll på och dö! haha

2011-06-07 @ 12:24:17
URL: http://distantmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0