Jeans!

Åkte som sagt till Robin igår, åt biteline och drack nån cider, kikade på film och hade mysigt bara :)
Runt 11-12 idag åkte vi med hans morfar till apoteket och sen vart det lunch på MAX huur gott som helst...
hans pappa kom och hämtade honom runt 14 för dom skulle till stugan.. så mitt hjärta kommer vara borta heela helgen :( men på måndag får jag träffa honom igen och på tisdag blir det bio för Transformers har ju premiär :)
Iaf så for jag med Fredrik på birsta förut, hittade äntligen ett par jeans.. har inte ägt ett par på hur länge som helst... halva priset var det på dom oxå, kanon bra... sen vart det ett par örhängen och 2 par trosor,
gick på bolaget efter det och sen vart det kebabtallrik till middag....
kvällen har jag spenderat med att laga ett par av Robins jeans, sytt som en dåre men tror det vart helt okej och han verkar super glad för att hans favvo byxor är lagad haha sötnosen min :) <3
Nej nu ska jag kika på tv och sådär... hörs sen eller imorn!



Orkar inte ta någon bättre bild :P
jeansen och örhängerna är från bik bok och trosorna från twilfit :)


Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0