Lyckoruuus!

Ni kan inte förstå min lycka idag... kan inte sluta le och skulle kunna springa naken 30 varv runt huset och skrika, haha.... min bästaste älskling kommer till sverige i oktober... biljetterna släpps på tisdag och min kära mamma och Niclas (hennes karl)  ska köpa biljetten åt mig som sen födelsedags present :D
Jag ska få se Britney Spears IGEN!!! hoppas och håller alla jävla fingrar och tår att jag får en biljett... annars kommer jag gråta resten av mitt liv... haha låter helt besatt...men vet ni? jag är fan det.... jag älskar den människan så det är fan sjukt.. hon är bäst!!
Sommarlovet kunde inte ha börjat bättre... <3











Idag då? ja hurrni jag vet faktiskt inte.... funderar på att gå och sola, sen blir det inte mkt mer...
Robin ska väl komma imorn iaf som det ser ut så det ska bli mys, ska mysa sönder honom och bara vara lycklig,
precis just nu är mitt liv perfekt, eller ja nästan iaf :)
Hörs sen!

Puss/ Melinda

Kommentarer
Postat av: Cicci

Happydance!!! :D

2011-06-01 @ 20:04:09
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: melinda

Oooooja :D

2011-06-01 @ 20:59:49
URL: http://distantmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0