Massa strunt!

Sitter och poppar Britney och är allmänt lycklig, har lite ont i huvudet men äh det kan man leva med!
Har inte gjort mkt alls ikväll... och ska inte göra så mkt heller... Ska vara med Robin imorgon istället som det ser ut, orkade inte ikväll... tror inte han gör det heller :P <3

Kan inte förstå att det redan är juni... vart fasen tar tiden vägen? själv skulle jag kunna hoppa över sommaren bara så det blir oktober, hur mycket jag än älskar sommaren vill jag se min älskling nuuu, visst att tiden går fort och det är "bara" 4 månader kvar :P men dom kommer krypa fram, haha!

Undra när man får veta om man kommit in på kurserna i höst då? vill verkligen tillbaka till skolan igen..
saknar och strosa runt med Cissi och snacka skit och bara kännna oss överlägset braa :D haha... men snart så...
då är vi tillbaka i vårt esse och gör skolan osäker, eller hur då? ;D

Nått mer då? känner för och skriva hur mkt som helst för att jag har tråkigt, men vet verkligen inte om vad?
skulle behöva städa oxå, men det tar jag imorn... och det är huur fint väder som helst och man har suttit inne hela dagen, har verkligen inte orkat gjort något, kan ju hoppas att det är lika fint väder imorn så kan man iaf sätta sig och sola på balkongen^^

Nej hurrni nu har jag bara skrivit massa strunt bara för och fördriva tiden...
hörs kanske sen igen!


min bäbis<3        Pluggisar :D


Puss/ Melinda

Kommentarer
Postat av: Cicci

Men åhh, jag saknar dig och skolan också! Bilden gjorde t.om så jag saknar matten! :D Men i Augusti, då jävlar, då är vi bäst igen :D

2011-06-07 @ 22:22:17
URL: http://cissan.webblogg.se/
Postat av: melinda

haha jaa :D till hösten är vi bäst i allt :D

2011-06-07 @ 22:36:55
URL: http://distantmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0