Myspys!

Ja det hade jag igår,inatt och idag... Robin kom igår runt 20, vi gick på ica och handlade lite gotta, gick på pizzan och köpte med oss mat hem och kollade på film och tv.. såg Paul jävligt bra film faktiskt :)
somnade inte förrän 6 imorse och ändå vaknade jag runt 11-12 och var pigg... låg och myste ännu mer och sen kom Pappas tjej Cathrine hit en snabbis med kaffe,potatissallad,kött och dammsugare , super snällt... när hon for igen gjorde jag kaffe till mig och hjärtat och nu for han nyss hem.... alltid lika tråkigt :/ men brukar ju inte dröja så länge innan vi ses igen ;P
Skulle egentligen ha fixat mina naglar hos Marina idag men vi skulle ta det imorn istället tydligen, hon mådde väl inte så bra... så snart har man fin fina naglar :D
och Britneys turné har ju dragit igång nu i USA...fy fan vad bra den är.. tänk när man får stå där själv om nån månad? usch vad jag längtar... <3
Men nu ska jag ta mig lite mer kaffe och duscha innan jag ska ner och köpa cigg!

http://www.britneysweden.se/2011/06/femme-fatale-tour-i-san-jose-18-juni/


Du är underbar<3

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0