Shopping!

Åkte till Robin igår runt 21, gick på macken och köpte gotta sen kikade vi på tv och hade mysigt bara... som jag saknat och sova och mysa med honom på dessa få dagar <3 :P
Imorse vaknade vi runt 10.. jäävligt trött eftersom vi inte kunde somna förrän 6 imorse.. men iaf så runt 11 gick vi ner till stan för han skulle jobba och jag passade på att shoppa lite och sola, fick med mig en kavaj och ett linne från HM och sen hittade jag ett armband och en ring på glitter och ringen går super bra ihop med mina nya örhängen jag köpte häromdagen :) kom hem för inte så länge sen och ska inte göra mkt alls... imorn blir det väl bio med Robin,Kevin och Linda som jag skrivit, ska ju se Transformers och efter det kanske det blir en öl eller så någonstans :)
Nej nu ska ni få lite bilder från midsommar och outfiten från dess.. och det jag shoppat, ni får 2 bilder på min bäbis oxå som försökte vara med när jag badade igår haha som alltid, han är som en svans ibland, min mammasjuka lilla tjockis :D 
aja nu får ni en bildbomb, hörs kanske sen!





Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0