Soool!

Sitter och lyssnar på Britneys nya singel... har redan kommit en ny och jag ääälskar den såklart :)
I torsdags åkte jag till Robin vid 21... kikade på film och sådär, myspys;*
åkte hem vid 15 i fredags och duschade osv...
sen tillbaka till Robin vid 19 och sen drog vi på förfest och sen ner på irish, var ifs inte där så länge, sen giick vi till korsta haha... ja natten var som det var, vet inte när vi somnade men vi låg i sängen hela jävla dagen, åkte hem runt 18, hade bara tänkt och ta det lugnt men Anders övertalade mig om att vi skulle in på stan så det vart memento..hade super trevligt... Ida gumman kom dit oxå:)
Imorn åker jag till mamma... bussen går runt halv 10... blir väl borta 3-4 dagar :)
Nej det får vara allt för nu... här får ni älsklingens nya låt :) <3


http://open.spotify.com/track/0GSVSuB99ikBjWoOrPpgAA

Pusss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0