Äh vi tar en till oxå...


  1. Stänger du av mobilen när du går och lägger dig? Nopps!
  2. Vem såg dig senast naken? Var väl Robin det ;P

  3. Hur såg du ut i högstadiet? Förjävlig haha...
  4. Hur är du som arbetskamrat? Världens bästa ;)
  5. Har du celuiter? Har väl alla mer eller mindre, jag tror det!
  6. Biter du på naglarna? Inte längre...
  7. Har du något handikapp? Jag är för snäll med människor...

  8. Är du rädd för att få hängbröst? Kommer inte hända, dom ska opereras någon gång ;)

  9. Tror du Gud e man eller kvinna? Tror inte på gud...

  10. Tror du på utomjordingar? Finns liv på andra planeter..varför skulle vi vara ensam?
  11. Har du blivit arresterad? Nej!

  12. Har du kysst en polis? Nej...

  13. Vilken mat ska man INTE bjuda dig på ? Kassler... Jag kräks.. blä!

  14. Har du nått att dölja? Nej...

  15. Skulle du gå upp 3 på natten för att hämta din pojkvänn på krogen? Japp!

  16. Kan du fixa med bilar? Nej jag kan ju inte det...

  17. Kan du baka? Jadå...

  18. Berätta något som inte många vet om dig? Att jag är sjukt paranoid, vad det än handlar om...

  19. Är du nöjd med livet? Nej inte helt...

  20. Kommer du skaffa fler barn? Har inga än...men såklart jag vill ha barn längre fram..

  21. Vilken egenskap skulle du vilja ha som du inte har? Skulle verkligen vilja kunna sjunga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0