Bluu bluu!

På begäran av Cissi så får jag väl skriva lite då ;D
Vi har iaf haft en toppen dag på skolan idag... ett under att ingen bett oss dra åt helvete, haha!
Efter skolan for vi till birsta en sväng och sen körde hon hem mig... så tack för deee världens bästa :D
Har iaf sjukt tråkigt just nu.. väntar på att Big Brother ska börja så man kan sova efter det haha...
Imorn har vi 2a delen nationella i engelska, reading... återstår att se hur det går.
I helgen ska jag iaf vara med Robin, min lilla sötnos ;* får se vad vi hittar på för skoj, men det lär väl bli viin eller så som vanligt :P
såååå min bitterfitta hälft haha nu fick du en uppdatering ;D


Naaw ;D haha
Min underbaring och mitt underbara ex, som förövrigt är en av mina absolut bästa vänner idag
Puss på dom<3

sen måste jag ju slänga upp bilden på mig och bästaste som vi tog häromdagen,
snodde bilden av dig Cissi ;)


Puss/ Melinda

Kommentarer
Postat av: Cicci

Wiieee Happydance! :D

2011-05-11 @ 22:06:11
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0