Helgen!

Ja i fredags kom Ida hit på eftermiddagen, senare kom Robin, Peter och Benny... satt här och drack och hade trevligt... runt 23 eller så for vi till Benny i korsta  men Peter han gick hem och sov han haha...
Vet inte riktigt när jag och Robin gick hem till honom men låg och myste och sov om vart annat heeela lördagen fram till 18 ungefär då åkte jag hem och duschade osv...
Vid 23 åkte jag till Peter och drack med han, Robin och massa andra.. hade super trvligt även om det blev lite tok där ett tag haha... men kl var väl runt 4 kanske när vi gick hem till skb... legat och varit död hela dagen.. vart bjuden på middag av Robins mormor :) kom hem för inte så länge sen och ska lägga mig och kika på Big Brother!
Hoppas ni haft en bra helg så hörs vi kanske senare!
Ni får någon bild sen i fredags^^




Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0