Min helg!

I fredags kom Ida, Tina och Frida hit och vi drack lite vin och så.. eller inte Tina då såklart som har en liten bäbis i magen :) hon åkte iaf hem och sen drog Frida och Ida på krogen men jag stannade hemma.. vart så jag åkte till Pankan och var med henne och Robin och sov där, gick hem till honom runt 10 igår och jag for hem runt 11...
sen kom Robin till mig runt 18 och vi handlade lite och gick hit och skulle druckit vin...men det gick så himla segt så vi sket i det... såg film och hade myskväll istället bara <3 vaknade hyffsad tid idag och klev upp och åt, drack kaffe osv.. sen såg vi film och efter det vart det middag på Apolo ^^ han åkte hem för typ en timme sen och jag måste ner på affären igen... glömde ju såklart att köpa toapapper :P
Ikväll blir det lite pluggning och Big Brother...
Hörs kanske senare!

Någon bild sen i fredags :

Jag ocg Frida :)   Jag och Tina :)    Jag och Ida :)    Mina fina tjejer ^^


wiiie :D <3

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0