Trevlig kväll!

Ja vi hade riktigt trevligt igår, Robin kom runt 19 och vi satt här och drack och så...
sen gick vi upp till Carina där Ida,Daniel,Linda mfl var... drack och surrade massa skit...
sen gick vi alla hit men kände att det var för livat så jag körde ut alla ganska fort,
jag och Robin surrade om en massa och ja.. hehe mums säger jag bara ;)
så kvällen slutade underbart!
Vaknade till och från sen 11 idag.. bara legat och kramas och haft mysigt till han for runt 14 :)
Ikväll ser det ut som jag ska till min andra bitterfitta hälft Cissi för en tjej/vin kväll ;D
Så ja jag ska väl duscha och greja på... försöka hitta någon mat :P
men hörs vi inte mer sen så skriver jag imorn...
synd att jag inte tog nå bilder igår bara :(

Puss/ Melinda

Kommentarer
Postat av: Cicci

Yeeeeeey! Bitterfitta- kväll! hahaha :p

2011-05-14 @ 15:23:54
URL: http://cissan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0