Världens bästa älskling!

Igår efter 16 åkte jag in till stan och träffade Robin, Vi gick och kollade hans syn och sen gick vi bort på MAX och åt, satan vad gott det var men som vanligt köper man för mkt ;P
Sen åkte vi mot ön och hoppade av på ica och handlade lite... gick hem hit efter och kikade på tv, spelade spel osså gjorde jag blåbärs paj :D vi somnade runt 4? och klev upp runt 12.. han for hem för ca en timme sen och jag ska göra mat, får bli tacos idag :)

Måste bara slänga upp en bild på världens snyggaste "jacka" som jag fick i fredags ♥
Har verkligen velat haft den men kände att jag inte hade råd, 499 riksdaler gick den på.. och vem köper den inte? jo min underbara bästa älskling.. i love you ;*



Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0