Försov mig...

Var på skolan till 15 igår.. sen efter det for jag till Robin och vi gick på willys, åt mat och gick på willys igen och kikade på smurfarna och ja.. hade som vanligt bara roligt och mysigt ;*
Somnade väl runt 1 eller så ja... vet inte när han somnade.. sen hade jag ställt kl på 7 imorse... när vaknade jag då? jo runt 12.30?? ;o Robin hade tydligen försökt väckt mig men de gick ju inte såklart.. så han somnade ju om han med... har inte gjort så mkt sen dess iaf.. Kevin kom runt 16 och vi käkade och sådär och nu har jag nyss kommit hem... ska väl träffa Lina en sväng som det ser ut sen ska jag sova någorlunda tid.. ska INTE försova mig imorn...

12 dagar kvar ;)

Puss/ Melinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0